Říjen 2010

Wuáá..

29. října 2010 v 13:23 | ~Pu_Shine^^ |  Diary
Ahoj moc se omlouvám ,že sem se m včera nic nedala. Byla sem venku a pak sem přišla pozdě, takže mě mamka nepustila na počítač.. Pff. :/ No, ale tak sem tady teď. Včerejšek byl úžasnej. Přijel jeden kámoš. Je strašně v pohodě a krásně voní! :D♥ Nejdřiv sme byly s nim všichni: Já, Dertla, Jarla a Horda, ale jim pak byla zima tak sem byla jenom já s nim sama. Holky se měly vrítit se zabalenejma věcmama na spaní.(měli sme spát u babči) No, a prostě s tim to bylo uplně suprácký! :D Šťouchal mi do bábovky!(břicha) ajá jemu do palačinky:D (taky břicho) .. Bylo to prostě super! :DD No a pak mi začal řikat co mu dlužim, protože mi úřed tim psal na facu jakože mu dlužim Bí-smart, obejmutí a pusu. a pak mi toho Bí-smarta odpustil :DDno a před tim sem ho už obejmula, protože na hřištit byli spolužáci a začali se tam objímat, tak sme se začali taky objímat :DD no a prostě jako wuáá :DD nevim sem debil! :DD No ale tu pusu nedostal! Někdy příště možná! :D

Na téma..0.1.//Lollipop

27. října 2010 v 20:08 | ~Pu_Shine^^ |  na téma

Pieces 0.3.//Peace

27. října 2010 v 20:01 | ~Pu_Shine^^

Nick Jonas - Introducing Me^^

27. října 2010 v 19:38 | ~Pu_Shine^^

Ta písnička je super.. a ten překlad♥
nejlepší je jak pak zrychluje ;)

Dnešek byl dokonalej!

27. října 2010 v 19:03 | ~Pu_Shine^^ |  Diary
K dnešku nemám výhrady! Myslela sem si , že do do Bolky
pojedu jenom s Jarlo a Dertlou, ale bylo ns tam asi 8!
Prostě nejlepší! Největší sranda! Fakt uplně žeru ty lidi! :DD
takový výtlemy, jaký sme měli :DD Dertla je mistr planety
v padání na rovnym povrchu! :DD Prostě kdybyste viděli tu
držku tak byste se taky klátily smíchy :DD Prostě nemůžu!!
Doufám, že zejtřek bude taky tak povedenej :))

Summer love </3

27. října 2010 v 12:12 | ~Pu_Shine^^ |  Povídky
Píšu to jen tak. Je to z části pravdivý.
Summer love
Byl asi měsíc před prázdninama a já sem si začla uvědo,ovat, že za pár dní odlítáme do Řecka. Těšila sem se už od Vánoc, když nám naši řekli, že poletíme. Chtěla sem zažít něco takovýho, co se děje v každym filmu pro puberťáky. Chtěla sem tam najít nový kámoše a možná i nějakou letní lásku. Když už byl ten "velký" den, nemohla sem se dočkat, až tam budem. Let byl docela dobrý. Když sme dorazili do našeho hotelu, nestačila sem zírat! Bylo to něco nádhernýho. Než nám připravili pokoj, slš jsem se projít po hotelu, abych omrkla, kde co je.Prošla jsem si úplně všechno. Šla jsem okolo bazénů, barů a všeho. Pak jsem došla i na pláž. Bylo krásný, vidět po takový době zase moře. Jeho šumění a vůně byli nádherný.Koukala jsem sekolem, jestli třeba neuvidím někoho zajímavého. Nikoho sem neviděla. Taky jak bych mohla, když bylo asi 7 hod. ráno. Všichni snídali, jen personál připravoval bar. Najednou mi došlo, že mě naši asi budou hledat. Tak jsem se vrátila zpátky na recepci. Už pro nás měli pokoj, tak jsme se šli ubytovat a pak na snídani. Když sme vešli do jídelny, bylo tam takovejch lidí, že jsem ani nestihla postřehnout, jestli tam je někdo, s kým bych se mohla bavit. Po snídani jsem šla na pláž. Všichni na mě divně koukala a já nevěděla proč. Štvalo mě to! Pak na mě i mluvili anglicky. Když sem uviděla, že na tričku maj napsáno "Animation team" došlo mi proč. Byla jsem nová a oni měli se s každým bavit. Už mi to nevadilo ,že na mě pořád tak divně koukaj. Po pár dnech, který ubíhaly pořád ve stejném režimu, jsem se začla bavit s jednou holkou. Byla příjemná a čas s ní utíkal rychlejc. Dovolená se pomalu chýlila ke konci ajá sem nechtěla domů. S kámoškou sme byly na pláži a házely si létajícím talířem. Špatně mi ho hodila a talíř letěl někam daleko. Zrovna přicházela nová rodina, co přijela. Jeden z jejich členů se rozběhl pro talíř, aby mi ho mohl podat. Když se narovnal uviděla jsem JEHO obličej! Zrychlilo se mi srdce a nevěděla sem co mám dělat. On se na mě díval, těma nejkrásnějšíma očima jaký sem kdy viděla! Podával mi talíř a já s omráčeným mozkem řekla"Děkuju". Nedošlo mi, že to nemusí bejt Čech, ale on se na mě tak krásně ussmál, že mi to bylo jedno. Otočila jsemse a odcházela ke kámošce. On a jeho rodina se šli podívat k moři. Pořád sem před očima viděla jeho nádherný obličej a jeho úsměv!Kámošce moc nešlo házet talířem, takže zase letěl někam pryč. Už jsem ani nedoufala, ale když sem schýbyla pro talíř, neschýbala sem se sama. On tam byl a skláněl se se mnou.V jeho čokoládových očích sem se mohla utopit. Na tváři jsem měla přiblblý úsměv, ale on mi i ten přiblblý úsměv oplatil. Zase jsem mu řekla Děkuji a odběhla. Celou dobu sem na něj myslela a přemíšlela jestli ho někdy uvidím. Parkrát jsem ho viděla v bázéně, ale on mě neviděl. Když už byl poslední den a my jsme jenom čekali než přijede autobus, kterej nás odveze na letiště, hrály jsme s kámoškou uvnitř hotelu nějaké hry. V místnosti na proti hrál on kulečník! Když jsem ho tam uviděla, nevěděla jsme co mám dělat. Když uviděl, že se na něj koukám krásně s ena mě usmál. Kámošku už nše hra přestala bavit tak jsme odešly. Pak jsme si šli pro pití a najednou z místnosti kde jsme byli před tím, vykoukl on a zamával mi. Bylo naprosto úžasný. Akorát, že jsme už odjížděli.Už jsme čekali venku před hotelem když jsem měla jít najít mamku, která eště fotila nějaké obrázky. Když jsem šla pro ní míjela jsem se s ním a on mi řek jediné slovíčko "Hi". Byla jsem z toho vyplácaná. Odpověděla jsem mu taky Hi. To byla celá naše konverzace. Našla jsem mamku a spoleřně sní jsem si šla sednou do autobusu. Byla jsem naštvaná, že odjíždíme! Zrovna teď, když mě pozdravil! Už jsem byla smířená s tím, že už ho neuvidím. Ale letiště stávkovalo. Takže jsme se vrátili zpátky do hotelu. On byl zrovna před hotelem. Když mě uviděl v autobuse, usmál se. Já sem samozdřejmě zčervanala. Čekal až vystoupím z autobusu. Začal si se mnou povídat. Bohužel to nebyl čech, ale to nám nebránilo, aby sme spolu strávili čas, který jsem měla. Bylo nádherný procházet se s ním po pláži ruku v ruce a konverzovat v angličniě, kterou sme ani jeden moc neuměl. Sedli jsme si na kraj pláže, abychom si mohli nohy máčet v moři. Seděli sme velde seba a objímali se! Bylo to krásný sedět vedle něj, cejtim jeho vůni a koukat se na západ sluníčka. Po chvíli si mě k sobě přitulil blíž, vzal mě za bradu a pak pomalu přitiskli jeho rty k mým. Bylo to něco úžasnýho! Strávili jsme spolu zbytek mýho času. Domů jse mi odjíždělo se špatným pocitem, ale s krásnými vzpomínkami. Nikdy jsem nevěřila, na letní lásku, ale od téhle doby věřím.

Pieces 0.3.//Zmoklej panďulák

27. října 2010 v 10:35 | ~Pu_Shine^^
Tadle kusovka vyhrála soubouj o tapetu na mobilu.♥

Balící sms..

27. října 2010 v 9:53 | ~Pu_Shine^^ |  Kraviny
Máš 25 sekund na to, abys mi odepsal.
Už ti zbývá jen 15, jestli do 10 sekund, ze kterých ti zůstalo už je 5 nenapíšeš, dlužíš mi 100 pusinek.
Mimochodem tvůj čas vypršel!
Bylo mi řečeno, že den má 24 hodin.
Hodina 60 minut a minuta 60 vteřin!
Ale nikdo mi neřekl že vteřina bez tebe je věčnost!

Nepotkáme se o velké přestávce na chodbě?
Bylo by super mít aspoň jeden krásný zážitek ze školy...

Pieces 0.2.//Girl with umbrella

27. října 2010 v 9:46 | ~Pu_Shine^^
Krásná!

Chm chm..

27. října 2010 v 9:17 | ~Pu_Shine^^ |  Diary
Ahoj, omlouvám se, že sem sem vřera nic nedala.
NEdostla sem se na počítač kvůli sestře! No jinak
sem dneska myslela, jak se krásně vysmim, ale frajerka
sem včera byla na alergologii a musela sem na odběry
ráno v 7:15. Fakt skvělý!.. no jinak asi nic novýho. Dneska
jedu s Jarlou do Bolky. Po dlouhý době budem zase spolu v
Bolce :D Chystám se tam utratit ty
peníze co sem dostla k svátku :).